Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се повхаля...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да се повхаля...

    Не мога да не се похваля - днес след много перипетии най - после си присадих 17 инчови лети джанти Просто стана друга кола...
    164 2.0 T.SPARK '97
    Honda CBR 929RR Fireblade

  • #2
    Таман се чудех на какво ще заприлича и моята,и тя е същата на цвят Проблем ще е намирането на гуми,шото нови са скъпи
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      Джантите седят много добре.Така я отварят повече и е станала още по-елегантна.
      Поздравления.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Благодаря
        Всъщност гумите не са чак толкова скъпи освен ако не се хвърлиш на Мишлен или Пирели. Гумите, които купих днес от Диана са новия модел на Гиславе-Спиид 606 с рамер 215/45ZR 17 ск.индекс W и цената им е точно 173 лева с ДДС! Спрях се на този модел и размер след доста сериозно проучване през последните 2 седмици и мисля, че съотношението цена/качество е просто перфектно.
        Virusalfa, между другото ако ще слагаш 17 имай предвид, че без фланци от поне по 1 см няма да минеш в случай, че вземеш джанта по-широка от 7 инча, а те всички 17-ки на пазара са по 7.5 и 8. Аз не бях отчел този момент и се наложи да скоча и на едни скъпи фланци от по 75 лв.парчето. А иначе абсолютния максимум за 164-ката като профил и ширина при гуми 17 инча е 225/45...
        164 2.0 T.SPARK '97
        Honda CBR 929RR Fireblade

        Comment


        • #5
          Поздравления и от мен колега, само че не е зле да и търсиш и нови дискове шото много луфт се отваря сега
          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

          Comment


          • #6
            Peicho,благодаря за информацията.Дават ми едни 17-ки за 280лв и се чудя.... Иначе фланци не е проблем да си ги направя на фреза,естествено накрая да ги шлайфам.Цената на 17 цоловите гуми не е много по-голяма от на 16-ките(най-евтиния Барум тук е около 160лв) Ще си помисля,ама за зимни трябва да изнамеря железарки 15-ки на 5 дупки
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от virusalfa
              Peicho,благодаря за информацията.Дават ми едни 17-ки за 280лв и се чудя.... Иначе фланци не е проблем да си ги направя на фреза,естествено накрая да ги шлайфам.Цената на 17 цоловите гуми не е много по-голяма от на 16-ките(най-евтиния Барум тук е около 160лв) Ще си помисля,ама за зимни трябва да изнамеря железарки 15-ки на 5 дупки
              Аз не посмях да рискувам с правени от стругар фланци и си купих немски, алуминиеви, от Маргел-поне пасват перфектно, леки са и са идеално балансирани, лошото е, че цената е солена...
              Сега остава да си намеря спирачни апарати Брембо от 166 и 320 мм дискове, но това вече май ще се окаже проблем
              164 2.0 T.SPARK '97
              Honda CBR 929RR Fireblade

              Comment


              • #8
                Ти си се яко заразил с вируса,бе Присаждането на други супорти ще изисква време и нерви,но дано си заслужава
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Ами мисля че ако бяхте отчели че всяка джанта си има ЕТ нямаше да имате нужда от фланци
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Определено ще си заслужава Мисля, че не се присаждат други супорти, а се прави един преходник, поне при 75-цата на Илиян е така.
                    164 2.0 T.SPARK '97
                    Honda CBR 929RR Fireblade

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Ами мисля че ако бяхте отчели че всяка джанта си има ЕТ нямаше да имате нужда от фланци
                      Bobo,то си беше отчетено, въпроса е че Алесио от този модел нямат други джанти освен такива с ЕТ38, така че аз друг избор нямах в случая...
                      Отделно, че намирането въобще на 17-ка джанта 4х98 си е проблем, аз месеци наред търсих втора употреба и не намерих.
                      164 2.0 T.SPARK '97
                      Honda CBR 929RR Fireblade

                      Comment


                      • #12
                        Честито колега, много я отварят джантите.
                        Я кажи кой модел Алесио са ти джантите ? F1 ли? или Super, че и аз се навих на такива, само че по-скромно - 16-ки.
                        Та за тях дали ще имам нужда от фланци? Сега съм с оригинални 16-ки. Като гледам каталога на Алесио и 16-ките са 7.5. И някой може ли да каже за 164 ТД Супер колко е максимума без да се слагат фланци?
                        Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
                        Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
                        ... и двете зелени

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Andrew
                          Честито колега, много я отварят джантите.
                          Я кажи кой модел Алесио са ти джантите ? F1 ли? или Super, че и аз се навих на такива, само че по-скромно - 16-ки.
                          Та за тях дали ще имам нужда от фланци? Сега съм с оригинални 16-ки. Като гледам каталога на Алесио и 16-ките са 7.5. И някой може ли да каже за 164 ТД Супер колко е максимума без да се слагат фланци?
                          Модела е F1, колега. И за съжаление при този модел имаше само джанти с ЕТ38, което при 7.5 ширина при налагане само на джантата върху главината отпред оставаха 0.5 см до амортисьора, а отзад директно си опираше. При мен това наложи добавяне на фланци от минимум 1 см, аз се застраховах с 2 см (нямаха 1.5 сантиметрови за съжаление) Идеалното решение би била джанта 7" или ЕТ 25, но при 4/98 избора беше ограничен, може би за твоите 5/98 избора ще е по-богат.
                          Между другото при вносителя на Алесио като дилър от СФА ползвам 25% отстъпка, така че ако мога да помогна на някой, който иска нови джанти може да ми се обади. В Маргел също ползвам отстъпка, но там е 20%.
                          164 2.0 T.SPARK '97
                          Honda CBR 929RR Fireblade

                          Comment


                          • #14
                            Мерси, колега, със сигурност като реша да си взимам джанти ще се възползвам от твойте услуги Но това май ще е догодина, ще изчакам да мине зимата. А и в Маргел има оригинални джанти за Алфи 6, 6.5. Та за тях няма да е необходимо да се слагат фланци. За тях важи ли отстъпката?
                            Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
                            Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
                            ... и двете зелени

                            Comment


                            • #15
                              Имах в предвид 6,5" - 7"
                              Видях и хубави 16-ки на MilleMiglia 6,5". пак в Маргел
                              Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
                              Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
                              ... и двете зелени

                              Comment

                              Working...
                              X